
4, Leden 2016
Americká marketingová agentura zpracovala seznam 270 faktorů a pokynů, které nedávno vydal Google pro hodnocení webů. Číslo je to opravdu velké, aby se v tom laik rychle zorientoval. Proto jsme se pro vás pokusili vybrat ty nejdůležitejší...
:: on-page faktory ::
aktuální a pokud možno pravidelný obsah, responzivní design, rychlé načítání stránek, interní prolinkování, kvalitní odchozí odkazy
:: off-page faktory ::
kvalitní příchozí odkazy, kvalita a relevance odkazujících stránek, odkazování na konkrétní podstránky vašeho webu, v případě kvalitních odkazů hraje roli i množství
A ještě několik cenných rad na závěr: soustřeďte se především na kvalitní a aktuální obsah, tímto směrem jde moderní SEO. Mějte dobré nadpisy a podnadpisy vašich stránek, neopakujte účelově klíčová slova (negativní faktor), zvýrazňujte důležité pasáže v textu, a nebojte se používat externí, ale hlavně relevantní odkazy.
Dejte si tu práci nejen s obsahem, stojí to za to!
Web děláte především pro vaše zákazníky (i ty potencionální), ne kvůli Googlu.